2016. március 10., csütörtök

Mi a teendő?




Mi a teendő, ha cég kíván törzsvásárlóként regisztrálni hálózatomba és forgalmazni kívánja a termékeket?


A DXN tag a világ összes országában kizárólag magánszemély lehet. Ezzel kapcsolatban a Forgalmazói szabályzat a következõket mondja
1.1 Törzsvásárlónak csak 18. életévüket betöltött személyek jelentkezhetnek.
2.1 b) Cég vagy vállalkozás nem jelentkezhet DXN-törzsvásárlónak. Ugyanakkor egy - már meglévõ - törzsvásárló a forgalmazási jogot átruházhatja egy cégre vagy vállalkozásra, a DXN írásos engedélyével.
Ahogy a fentiekbõl egyértelmûen kiderül, arra, hogy egy vállalkozás csatlakozzon a hálózathoz, nincs lehetõség, arra azonban, hogy a csatlakozó magánszemély (cégvezetõ) a forgalmazási jogot átruházza a saját vállalkozása nevére, a vállalkozás nevére kérje az áruvásárlás számláit, illetve hogy a bónuszelszámolását a saját vállalkozása nevében állítsa ki részünkre, természetesen lehetõség van.
Az Európai piacon használatban lévõ céges jelentkezési lap ezt a folyamatot egyszerûsíti le oly módon, hogy a magánszemély már a csatlakozása pillanatában megjelölheti a vállalkozás nevét, aki a vásárló lesz. A késõbbikben bármikor cserélheti vagy kivonhatja az elõzetesen megadott vállalkozást a DXN üzletébõl.





Mennyi az átfutási idő az online regisztráció és az intranetbe való rögzítés(az intranet hozzáférést tartalamzó email kiküldése) között?


Az intranetben történő regisztráció nincs összefüggésben a jelentkezés (online regisztráció) leadásával. Kizárólag a pénz irodában történő befizetése vagy a bankszámlán történő jóváírása számít. Ezt követően legkésőbb a következő munkanap meg kell történnie az intranetes rögzítésnek (99 %-ban még aznap megtörténik).  

Mit jelent a DXN? Minek a rövidítése?



A DXN a DEXIN rövidítése. A DEXIN egy kínai kifejezés, amely a következõ jelentésekkel bír: megbízhatóság, becsületesség és erény.Ezek az alapvetõ értékek amelyeket szem elõtt kell tartanunk üzletünk vezetésénél, a céges vagy felsõ vezetõi szinttõl egészen az alkalmazotti szintig. Ennek gyakorlására biztatjuk a vezetõinket.

Ha valaki a nyilvános weboldalamon a hírlevelemre feliratkozik és megkapja az 1000 Ft-os bónt, akkor hogyan és mikor tudja felhasználni?


Ha valaki feliratkozik a hírleveledre és utána, mint fogyasztó vásárol egy vagy több terméket (nem törzsvásárlói áron) az oldaladon és megadja a bón számát, akkor kapja ezt a kedvezményt. Ez csak az online vásárlásokra érvényes.


Mi a teendõ ha Európán kívül szeretne egy tag szponzorálni?



Ez két féleképpen lehetséges:

1.Ha külföldön élõ magyar állampolgár szeretne regisztrálni, ezt megteheti személyesen Magyarországon, az újonnan regisztrált tag új kódját kell aktiváltatni az adott Európán kívüli ország rendszerében.

2.A másik lehetõség, hogy elõször a szponzor kódját kell aktiváltatni a szóban forgó, Európán kívüli ország rendszerben. Az aktivációt követõen a rendszerbe kerül és akadálytalanul beregisztrálhatnak alá.

Kódaktiváláshoz a következõ információkat kell elküldeni az isc@dxn.hu email címre:

DXN tag regisztrációkor megadott neve
DXN ID Code
DXN tag szponzorkódja és neve

Fontos tudnivalók:

Amennyiben egy európai tagunkhoz csatlakozik egy Európán kívüli tag, az új tag igényelhet intranet hozzáférést és honlapot. Azonban az európai rendszeren kívüli vásárlások nem kerülnek fel az intranetbe. Ezen vásárlások a havi bónuszelszámolásokon illetve a CSS rendszerében ellenõrizhetõk!

Példák:

1.Európán kívüli vásárlás esetén, az adott országban aktiváltatni kell a már regisztrált tag DXN kódját. Ehhez a tag nevét és DXN kódját el kell küldeni az isc@dxn.hu email címre, jelezve a kódaktiválást és a célországot.

Pl.: Ha egy Magyarországon regisztrált tag, kiköltözik az USA-ba és ott is szeretne DXN termékeket vásárolni, valamint szponzorálni, aktiváltatni kell kódját az amerikai rendszerben a fentiekben leírtak szerint.

2.Amennyiben más földrészeken is szeretne szponzorálni, erre két lehetõség van :
a.)Elõször is regisztrálnia kell a jelentkezõnek a magyar rendszerben ( nekünk utalva a regisztrációs díjat ), majd aktiválni kell a már regisztrált új tag kódját az adott országban. Ebben az esetben automatikusan meg fog jelenni az intranetben és látni fogja a vásárlásait.

Pl.: Egy Ausztráliában élõ hölgy/úr felveszi valamely tagunkkal a kapcsolatot, aki érdeklõdik a DXN termékek iránt és szeretne regisztrálni, valamint termékeket rendelni törzsvásárlói áron. Ennek érdekében elõször is az érdeklõdõnek regisztrálnia kell, majd a kapott kódot aktiváltatnunk kell az Ausztrál rendszerben.

b.)A leendõ szponzor kódját kell aktiváltatni az adott ország rendszerében, hogy a kinti rendszer felismerje a kódot. Ebben az esetben kérésre, manuálisan fel tudjuk vinni az intranetbe a külföldi regisztrációt.

Pl.: Egy Ausztráliában élõ hölgy/úr felveszi valamely tagunkkal a kapcsolatot, aki érdeklõdik a DXN termékek iránt és szeretne regisztrálni, valamint termékeket rendelni törzsvásárlói áron, de nem szeretne nekünk utalni. Ennek érdekében elõször is a szponzor kódját kell aktiváltatnunk az ausztrál rendszerben, majd a már aktivált kód alá be tudnak regisztrálni bármely ausztrál Service Centerben

Hogyan kell egy olyan országból regisztrálni ahol még nem nyílt meg a piac, nem található Service Center?


A regisztráció történhet bármely DXN weboldalról vagy a kitöltött, aláírt regisztrációs ûrlapot elküldhetik (megrendelésükkel együtt) az isc@dxn.hu email címre.

Regisztrációt termékvásárlással együtt javasoljuk ( minimum 1 termék kipróbálása és ezzel tapasztalatszerzés végett ).

Minden esetben visszaigazolást kap a leadott regisztrációról/megrendelésrõl a megrendelõ , mely már tartalmazza az adott csomagra kalkulált szállítási költséget és az utaláshoz szükséges céges/banki adatokat.

Hogyan kell egy olyan országból terméket rendelni ahol még nem nyílt meg a piac, nem található Service Center?


Azon európai országokból érkező megrendeléseket, ahol még nem működik Service Center a pozsonyi központ szolgálja ki.

Kizárólag olyan termék rendelhető a jövőben a fentiek miatt, ami Szlovákiában is elérhető.
Szintén a szlovákiai központba futnak be a fenti piacokról a weboldalaitokon keresztül érkező megrendelések is.
Amennyiben valaki e-mailben szeretne rendelni, vagy a megrendelésének állapotáról érdeklődik a networker@dxn2u.com címen teheti meg angol nyelven.

A megrendeléseket minden esetben legkésőbb a megrendelést követő munkanap visszaigazolják, ami tartalmazza a pontos szállítási díjat is. Az áruk ellenértékét minden esetben EUR-ban kell megfizetni. 500 EUR értékű megrendelés felett nincs szállítási költség Európán belül.

Hol találom meg a világ különbözõ országaiban található Service Centerek illetve DXN központi irodák, raktárak listáját?


Ez a lista DXN Malaysia központi weboldalán található.

Service Centerek listája: http://www.dxnmalaysia.com/corporate/branches.php
Központi irodák, raktárak listája: http://www.dxnmalaysia.com/corporate/stockist.php

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése